Volgoptie verdwenen?

  • Amadea

    Ligt het aan mijn laptop, of is bij jullie ook de mogelijkheid om een vraag te volgen foetsjie?

  • SimonV

    Kan nog steeds volgen en ontvolgen.

    Gebeurt ook als je alle extensies uitgeschakeld hebt?

    Post was bewerkt op 23-05-2018 12:51 door SimonV

  • Amadea

    'k Heb even via Edge - de enige browser waar alles in de originele opmaak staat - gekeken, en het zal inderdaad aan een extensie liggen. Wat is de slimste methode om te achterhalen wélke extensie? Deze zal er vermoedelijk dan ook mee te maken hebben dat er aldoor bij het ABP-logo een getal staat van het aantal nieuwe advertenties dat is geblokkeerd, terwijl er géén vinkje staat in het betreffende hokje. Want dat is ook sinds kort aan de hand.

  • SimonV

    Extensies één voor één aanzetten tot het probleem zich voordoet. Beginnen met de adblockers.

    Extensies kunnen rare dingen doen: bij mij zorgde ‘Enable Right Click and Copy’ dat ik geen antwoorden meer kon verwijderen bij GV en Google niet meer automatisch tekst aanvulde.

  • Amadea

    Het blijkt inderdaad aan ABP te liggen. Maar wat mankeert daar dan aan? Is er een goed alternatief voor?

    Dat die Enable Right Click and Copy rare gevolgen heeft had ik al eerder ontdekt. Deze heb ik vervangen door de wél naar wens werkende Absolute Enable Right Click & Copy 1.2.1

  • SimonV

    uBlock origin geeft bij mij geen problemen.

  • Amadea

    Toch hoef ik niet van adblocker te veranderen. Want ik had “Tracking via sociale-mediapictogrammen blokkeren” aangevinkt, en daar kwam het door. Dus Sanoma houdt bij welke vragen door mensen gevolgd worden, en degenen die geen adblocker gebruiken worden ongevraagd voorzien van daarop gerichte reclame….

  • Amadea

    Nu ik een notificatie krijg dat er een “nieuw” antwoord (daterend april 2018) gekomen is op een door mij gevolgde vraag ben ik vergeefs aan het zoeken gegaan naar een manier om het te ONTvolgen. Kan dit en zo ja hoe?

  • LeonardN

    Ja dat kan.

    Zoek de vraag op

    Kijk onder de vraag.

    En druk op ontvolgen.

    .