Niet Kunnen Inloggen!

  • Jodokus

    Vanaf gisteravond ca. 23.00 uur tot nu kon ik niet inloggen bij GV. Ik ben altijd ingelogd dat is dus al vreemd.

    Herhaaldelijk opnieuw met juiste ww en ook hier: onmogelijk. Heeft iemand anders hier ook last van gehad?

    …hoop doet leven…
  • Itsme

    Ik kon gisteravond ook niet inloggen (connform de door jullie genoemde problemen), maar vanaf vanmorgen  kon dat weer wel na opgave van mijn wachtwoord.

  • Jodokus

    @Itsme

    Wat gaat er dan fout? technisch neem ik aan? Mag ik het opperen… gebrek aan onderhoud?

    .

    .

    @Amadea

    Typisch dat het zo wel lukte. Je gaf het iig niet op :)

    …hoop doet leven…
  • Itsme

    Jodokus

    @Itsme

    Wat gaat er dan fout? technisch neem ik aan? Mag ik het opperen… gebrek aan onderhoud?

    Je overschat mijn situatie. Ik ben net als jullie een gebruiker op GV. Ik zit niet bij Sanoma in het pand, ik heb geen direct contact met IT. Ik zit, net als alle andere moderatoren, gewoon thuis achter een laptop, of een tablet, of op mijn telefoon. Ik heb alleen toegang tot een extra deel van de website, maar als ik ‘via de voordeur’ niet naar binnen kan, kan ik daar ook niet komen. 

    Over de oorzaak weet ik niets. Je vindt het wellicht leuk om daarover te speculeren, maar daar doe ik niet aan mee. Voor mij is het  relevant of de website het doet, en nu doet ie het. Ik laat het aan de techniek over om te analyseren wat er niet goed was.

  • SimonV

    Bij mij werd m'n e-mailadres niet eens herkend bij het opvragen van een nieuw wachtwoord. Het was even schrikken, maar vanmorgen was het probleem (vanzelf?) opgelost.

  • Jodokus

    @Itsme

    Dat vergat ik even, is ook zo. Een moderator is een ‘gebruiker’ die gratis modereert …

    mijn geïnteresseerde niet-techinisch kant laat me vragen stellen - aan de verkeerde ;)

    …hoop doet leven…