Fijn ! Vragen aangepast i.p.v. verwijderd.

  • Ozewiezewozewiezewallakristall

    Vandaag heb ik een aantal vragen gezien die later aangepast/verbeterd zijn. Dit gebeurt vaker, weet ik, maar het viel me dit keer meer op.

    Dit is zoveel fijner dan vragen (mét de bijbehordende antwoorden) die verwijderd worden.

    Thanks !

  • Itsme

    Waar mogelijk doen we dat. Maar het is niet altijd mogelijk …

  • SimonV

    Nog eens het bewijs dat de moderators hart voor GV hebben en er juist op uit zijn zoveel mogelijk vragen te laten staan in plaats van te verwijderen.

  • Itsme

    Aanvullende opmerking: er zijn op dit moment heel veel scholieren die de weg naar GV hebben gevonden. Het aantal huiswerkvragen is enorm, het aantal inventariserende vragen (waarover zal ik mijn opstel schrijven) eveneens. Let daarop, geef geen antwoord want deze vragen worden vroeg of laat verwijderd.

  • Itsme

    Mag ik hier, op deze verborgen plek die eigenlijk nagenoeg uitsluitend door de harde kern van GV wordt bezocht, nog iedereen hele fijne Paasdagen wensen? En zorg voor de gezondheid van jezelf en je naasten, hou afstand van elkaar en hou dat vol… we hebben nog een lange weg te gaan. 

    :-)

  • JoanDArc

    Vanaf deze verborgen plek: dank je wel Itsme. Zorg ook goed voor jezelf en je naasten. Blijf gezond

    Trek geen conclusies aan de hand van te weinig gegevens
  • SimonV

    Ook bedankt voor deze verborgen wens. Het is prettig om op deze manier nog wat nabijheid te creëren…

    Vanzelfsprekend iedereen ook een hele goede gezondheid en prettige dagen gewenst.

  • Ozewiezewozewiezewallakristall

    Ook van mij allemaal de beste wensen. Het is een bijzondere tijd die we ons nog lang zullen herinneren. Ik hoop dat jullie en je naasten hem goed doorkomen.

  • Ozewiezewozewiezewallakristall

    Itsme

    Mag ik hier, op deze verborgen plek die eigenlijk nagenoeg uitsluitend door de harde kern van GV wordt bezocht, …

    Ik moet zo aan deze xkcd denken…

    https://www.explainxkcd.com/wiki/index.php/1305:_Undocumented_Feature

  • JoanDArc

    Ozewiezewozewiezewallakristall

    Ik moet zo aan deze xkcd denken…

    https://www.explainxkcd.com/wiki/index.php/1305:_Undocumented_Feature

    Het doet je o.a. hier aan denken?

    Because only a few of you ever found it

    We don’t know who runs the server, we don’t know why it is still working so many years later

    One day it will be forgotten and so will we.

    Trek geen conclusies aan de hand van te weinig gegevens