Banner blokkeren, met werking site!

  • LeonardN

    Lol, nu heeft uBloOri opeens toch weer nul content op Chrome (easylist aan). Op FF echter blijft het werken. Schiet mij maar lek.

    .
  • Turist

    Wellicht is zijn het client-cache problemen? De snelle fix zit namelijk in een extern javascriptje wat is aangepast. ctrl+f5 en kijken of het dan ineens wel werkt? Het blijt lastig met adBlockers die van de ene op de andere dag besluiten om bepaalde elementen terecht of onterecht te blokkeren.

  • LeonardN

    Vandaag is het gedrag weer anders. 

    Origins Easylist aan: Vertraagde werking, eerst lijkt het niet te laden/geen content dan opeens is alle content er weer

    Easylist uit: Normale werking.

    uBlock Krijg ik ook goed afgesteld nu. (easylist weghalen. target="_blank">EasyList without element hiding rules‎ aanvinken en dan de adfiller banner handmatig weghalen.

    Maar uiteindelijk maakt het niet uit tot op welke hoogte ik of SimonV het voor elkaar krijgen. Denk dat het interresanter is om te kijken of te bedenken hoeveel onwetende gebruikers met adblockers dit tegenhoudt. (hoewel ik me afvraag of er nog iemand behalve GV deze fora gebruikt).

    Wellicht een idee om (tijdelijk) in een element welke nooit weggefilterd wordt (footer, die als geen content getoond wordt omhoog komt) een tekst te plaatsen als:

    “Als u geen content op dit forum ziet, schakel dan uw adblocker uit”

    Lijkt me hoe dan ook geen makkelijke taak om met een keur aan blockers die allemaal weer verschillende filterlijsten gebruiken rekening te moeten houden.

    .
  • SimonV

    Inderdaad.

    “Als u geen content op dit forum ziet, schakel dan uw adblocker uit”

    De meeste commerciële websites zouden blij zijn als men de adblocker uit moet zetten of de site op de whitelist moeten plaatsen. Ik dacht dat jullie de ultieme oplossing gevonden hadden om adblockers te weren… ;-)

  • Popeye

    Wederom een blokkering gekregen zonder een toelichting, ik had alleen een vraag gesteld, waar je kun je een mensen schedel kopen en is een.mensen schedel toegestaan. Vervolgens ben ik geblokkeerd. Waneer ik contact met de website opneem krijg ik geen.bericht terug. Er is zogenaamd geen geld om mensen iets toe te lichten maar iemand blokkeren en of vragen verwijderen kan dan weer wel.

  • SimonV

    Reactie in verkeerde rubriek geplaatst, Popeye.

  • SimonV

    Vandaag geen forum te zien: 'k moest Easylist weer uitzetten.

  • LeonardN

    Ik had daar geen problemen mee FF/Opera/Chrome met ABP en/of Adguard en/of uBlock. Soms meerdere blockers op 1 browser actief.

    .
  • Amadea

    Aan de nieuwe versie van Firefox was een volgblokkering toegevoegd die tegenhield dat dit forum kon worden geopend. Een schildje tussen de i van informatie en het slotje van veilig. Toen ik die had uitgezet was het forum weer te lezen. Maar is er dus sprake van dat mijn acties gevolgd worden…

  • SimonV

    Bedankt voor de tip. Ik schakel dan toch liever Easylist uit.