"Vraag zonder antwoord" (1 punt aftrek en vraag niet meer te vinden) wat is dat ?

  • LeonardN

    @JoanDArc

    Ik vraag me nu vooral af wat je wil. Als je gemind wordt klaag je dat je een ongemotiveerde min krijgt. Als je een reactie krijgt met een uitleg waarom je antwoord niet voldoet in de ogen van de minnaar zie je het als stalking. 

    Eigenlijk zou je dus nooit gemind willen worden en nooit commentaar willen krijgen op je antwoord. Op antwoorden van anderen mag jij natuurlijk wel reageren dat ze onjuist zijn.

    Het is me al een keer gebeurd dat ik je gemind heb, geen uitlegreactie gaf waarom, jij ging klagen in de reacties(of je antwoord) dat de min niet uitgelegd werd, ik alsnog uitgelegd heb in de reacties wat de reden was van mijn min en de reactie verwijderd is door moderatie. Tja.

    Waarom mag jij hier https://www.startpagina.nl/v/financien/vraag/650317/deel-erven-ouders-kind-overlijdt/ wel mijn antwoord voorzien van nonsens en zou een ander geen reacties mogen geven op jouw antwoord?

    Wat jezelf soms doet als je het niet eens bent met iemands antwoord is veel krommer. In plaats van gewoon onder het antwoord de vrager proberen te overtuigen dat zijn antwoord niet klopt ga je ergens anders het antwoord proberen neer te schieten, in de reacties onder de vraag. https://www.startpagina.nl/v/kunst-cultuur/geschiedenis/vraag/653620/wwii-nooit-vredesverdrag-gesloten-brd/

    Waarom niet de gewoon reacties die tegen het antwoord van tinus1969 onder het antwoord van tinus1969 plaatsen?

    Voor mij persoonlijk is het vaak een raadsel waarom je soms geen direct antwoord geeft op de vraag, de vrager en geïntresseerde lezers blijven dan in mijn idee verstoken van de conclusie het daadwerkelijke antwoord zeg maar (die soms wel geïmpliceerd wordt maar niet altijd expliciet wordt gegeven). Ik probeer dan wel eens dat antwoord te ontrekken.

    Je kan niet verwachten dat mensen EN niet ongemotiveerd minnen EN geen uitleg mogen geven.

    Post was bewerkt op 20-09-2018 11:26 door LeonardN

    .
  • LeonardN

    Als ik denk dat ik een onjuist antwoord zie of een onjuiste stelling dan reageer ik daarop. 

    Als jij een onjuist antwoord/onjuiste stelling denkt te zien mag je daar op reageren.

    Wat is het probleem?

    .
  • JoanDArc

    Je vraagt je af wat ik wil?

    Ik wil dat je ophoudt met de vragenstellers en andere gebruikers pb’te sturen met negatieve aan- en opmerkingen over de inhoud van mijn antwoorden.

    Ik wil dat je ophoudt om vragenstellers per pb’s mee te delen hoe fout in jouw ogen mijn antwoorden zijn en hoe goed die van jou zijn.

    Ik wil dat je ophoudt om de gebruikers per pb’s te vragen mijn antwoorden te minnen en de jouwe te plussen.

    Ik wil dat je ophoudt met het verzenden van voorgekookte antwoorden en reacties aan een GV-lid met het verzoek deze te plaatsen, omdat die van jou zijn verwijderd.

    Ik wil dat je ophoudt met het per pb’s rondstrooien van lasterpraatjes en het proberen sommige gebruikers tegen mij op te hitsen.

    Bovenstaand doe jij niet eenmalig maar stelselmatig en het valt dus onder belagen (stalking),volgens het Wetboek van Strafrecht een zwaar delict: een misdrijf.

    Aangezien stalkers altijd recidiveren heb ik er weinig hoop op dat het eindelijk na ruim drie jaar stopt zonder radicaal ingrijpen.

    Post was bewerkt op 20-09-2018 14:43 door JoanDArc

    Trek geen conclusies aan de hand van te weinig gegevens
  • LeonardN

    Jammer dat je altijd aantijgingen geeft waar niet echt tegen te verdedigen is, ik kan moeilijk mijn volledige pm-historie hier neerplempen om aan te tonen dat het niet zo is*, en je de vraag ontwijkt/geen antwoord op de vraag geeft. Zelfs als het waar is (en voor het grootste deel is het niet waar of zwaar vertekend) dan nog is het mijn zaak wat ik met anderen bespreek. Ik zou liever al dit soort dingen op het forum of de site zelf bespreken in het openbaar, maar krijg dan altijd het commentaar dat ik teveel discussieer, mijn gelijk wil halen. Soms pm ik dan iemand die ook zo in de discussie zit en geven we even over en weer aan dat we niet begrijpen dat iemand er anders over denkt, of de tactieken in de discussie niet snapt of onheus vinden. Als je dat teveel doet op de site (wat ik graag doe) wordt dat weer weggehaald.    

    *Degenen met wie ik weleens napraat over een vraag mogen toestemming geven, dan geef ik dat ook, en zal ik de pm historie tussen ons hier weergeven. Heb ik al eens eerder gedaan met Tegenxinnig. 

    Maar goed terug naar de vraag zoals gesteld: wat wil je nu dat er op de site gebeurt? Wil je nou geen ongemotiveerde minnen, of geen reacties die proberen aan te geven waarom je antwoord niet klopt/geen antwoord op de vraag geeft?

    .
  • LeonardN

    Dan een vraag van mijn kant.

    Zou je op kunnen houden alles en iedereen een stalker te noemen die het niet altijd met je eens is? Een bericht sturen naar een ander dat ik het op sommige punten niet met jou visie of discussietactiek eens ben, of soms een reactie plaatsen onder een antwoord dat ik je antwoord niet solide/juist vind is geen stalking, dat is nu eenmaal wat er gebeurt op een kennissite.

    Dan zal ik proberen niet meer te spreken in pm's over mijn bevindingen van anderen en dit gewoon direct op het forum/de site gooien. Dat scheelt zo een hoop onheuse beschuldigingen. Alles is dan bewijsbaar/te volgen voor iedereen.

    Post was bewerkt op 20-09-2018 17:30 door LeonardN

    .
  • Erna55

    @JoanDarc :Je gooit hier nogal wat beschuldigingen Neer .

    ________

    Ik wil dat je ophoudt met de vragenstellers en andere gebruikers pb’te sturen met negatieve aan- en opmerkingen over de inhoud van mijn antwoorden.

    Ik wil dat je ophoudt om vragenstellers per pb’s mee te delen hoe fout in jouw ogen mijn antwoorden zijn en hoe goed die van jou zijn.Ik wil dat je ophoudt om de gebruikers per pb’s te vragen mijn antwoorden te minnen en de jouwe te plussen. Ik wil dat je ophoudt met het verzenden van voorgekookte antwoorden en reacties aan een GV-lid met het verzoek deze te plaatsen, omdat die van jou zijn verwijderd.Ik wil dat je ophoudt met het per pb’s rondstrooien van lasterpraatjes en het proberen sommige gebruikers tegen mij op te hitsen.

    ___________

    Welk “bewijs” heb je hiervoor ?

  • LeonardN

    Aangezien stalkers altijd recidiveren heb ik er weinig hoop op dat het eindelijk na ruim drie jaar stopt zonder radicaal ingrijpen.

    Ik geef al 7 jaar commentaar op elk antwoord of elke stelling in een reactie die iemand geeft en waarvan ik denk dat deze niet klopt, dat doe ik bij iedereen, daarin discrimineer ik niet, je geeft zelf ook genoeg commentaar* op andermans uitspraken dus ik snap je hele punt niet. Als je niet meer reageert onder mijn reactie zet je me opzich schaakmat, ik mag maar 1 reactie achter iemand plaatsen zoals je wellicht weet. Als het niet de bedoeling is om reacties te geven op antwoorden op GV, dan had er geen reactieveld gestaan. Als je niet tegengesproken wil worden moet je niet op een vraag- en antwoordsite gaan zitten met een reactieveld. 

    Als ik iets doe wat niet strafrechterlijk of sitereglementair door de beugel kan, in jouw ogen, bespreek het dan met de moderatie en/of beheer, maar kom niet met valse beschuldigingen en/of beschuldigingen die je niet hard kan maken. Ook niet naar th ti en to.

    *Wat ik prima vind, en wat ik enkel aanhaal om je in te laten zien dat je zelf hetzelfde doet, niet omdat ik zou vinden dat je geen commentaar zou mogen geven. Graag zelfs, maar dat heb ik al vaak zat benoemd geloof ik.

    Post was bewerkt op 21-09-2018 09:16 door LeonardN

    .
  • LeonardN

    Ik zal wel even vragen aan moderatie of zij dezelfde regel op willen zetten tussen ons als tussen jackd en cryofiel. Het is niet mijn bedoeling om jou het gevoel te geven dat je niet meer kan doen op de site wat je wil. En doordat ik constant de vrees heb gekicked te worden op het moment dat ik in een discussie geraak met jou werkt het voor mij ook niet echt. Als dat gewoon een zekerheid wordt is het voor mij ook het makkelijkst.

    .
  • Itsme

    Wat was die regel ook alweer? ze mochten geen bijdragen leveren op een vraag waar de ander al een bijdrage had geleverd?  

    Tja, daar heb ik moeite mee. Ik heb geen zin om al jullie bijdragen te gaan monitoren. 

    Ik ben een groot voorstander dat jullie het zelf maar uitzoeken, en als de moderatie op enig moment van mening is dat het de spuigaten uit loopt dan blokkeren we degene wel die in onze ogen schuldig is aan het verzieken van de sfeer op Goeievraag.

    Er zijn voldoende mogelijkheden om te melden als een individuele bijdrage niet aan de richtlijnen voldoet.

    En, last but not least, gekopieerd uit de huisregels:

    “=14pxHet team van moderators behoudt zich te allen tijde het recht voor vragen, antwoorden, reacties en andere uitingen te verwijderen.”