"Vraag zonder antwoord" (1 punt aftrek en vraag niet meer te vinden) wat is dat ?

  • Amadea

    Toevoeging aan de laatste alinea van de vorige reactie: plus wat er in de Algemene Voorwaarden in hoofdstuk 6.3 staat, namelijk

    Het is een Bezoeker niet toegestaan om

    1. Inhoud te plaatsen die in strijd is met de wet of de maatschappelijke betamelijkheid, schade kan berokkenen, oneigenlijk, storend, lasterlijk, ordinair, obsceen, grievend, beledigend, racistisch of anderszins aanstootgevend is of in welke vorm dan ook schade aan minderjarigen kan toebrengen;

    2. andere Bezoekers lastig te vallen of te intimideren;

  • Jodokus

    Amadea:  hear, hear!! 

     

    …hoop doet leven…
  • LeonardN

    Dus niet meer reageren (iets waar ik principieel voorstander van ben) op onjuiste antwoorden/stellingen om er maar voor te zorgen niemand voor het hoofd te stoten?!

    Ik nodig altijd iedereen uit zoveel mogelijk openlijke kritiek te hebben op mijn antwoorden/stellingen. Verwoord die min met een inhoudelijke argument met bron/link en je krijgt een open reactie stroom aan interessante denkbeelden. 

    Jullie proberen in mijn ogen een angstcultuur te ontwikkelen waarbij je geen commentaar meer mag hebben op andermans bijdragen omdat dat weet ik wat voor consequenties zou hebben.

    Post was bewerkt op 25-09-2018 15:03 door LeonardN

    .
  • Jodokus

    Reacties plussen –hier–

    Hier op het forum plussen (waarderen) met naam en toenaam natuurlijk, zonder verplicht commentaar 

    Is dat een idee?

    …hoop doet leven…
  • LeonardN

    Hoe lost dat het probleem op van een onjuist antwoord/stelling op de site, waarop commentaar nodig is?

    Hier check dit:

    https://www.startpagina.nl/v/computers-internet/vraag/654280/knopje-robot-zin/?antwoord_id=1732473&tab=reactie-antwoord#2069798

    Pracht voorbeeld. Iemand vraagt iets, Amadea antwoordt, Kierke zaait twijfel over of dit het antwoord kan zijn, ik los die twijfel op (neem ik even aan). 

    Wellicht voegt Amadea die info weer toe en wordt het antwoord nog sterker.

    Dat spel kan je niet krijgen zonder dat je commentaar zou kunnen leveren in mijn ogen.

    Post was bewerkt op 26-09-2018 09:47 door LeonardN

    .
  • LeonardN

    Waarschijnlijk heb ik een te romantisch beeld van wat GV zou kunnen zijn. Een site waar je zoveel mogelijk elkaars antwoorden op juistheid doorkijkt, en waar reacties het effect hebben dat antwoorden aangepast en daarmee versterkt worden, ipv dat mensen denken dat het een of andere persoonlijke aanval is. Als je antwoord zo sterk is als je denkt kan het toch makkelijk elke vorm van kritiek weerstaan zou ik denken.

    .
  • Itsme

    De bedoeling van GV is dat er verschillende antwoorden worden gegeven door verschillende gebruikers. Ieder vanuit zijn eigen visie, vanuit zijn eigen kennis, vanuit zijn eigen niveau. Dan kan uiteindelijk de vraagsteller uit de verschillende antwoorden het (naar zijn/haar mening) beste antwoord kiezen.

    Antwoorden op GV is niet een proces waarmee antwoorden moeten groeien. Het is geen forum waar gediscussieerd moet worden om zo gezamenlijk tot een antwoord te komen. 

    Je kunt je waardering voor een antwoord weergeven in een duimpje omhoog of een duimpje omlaag. 

    Het (al dan niet onderbouwd) afkraken van andermans antwoord is ongewenst en wordt, daar waar we dit zien, verwijderd.

  • LeonardN

    Het (al dan niet onderbouwd) afkraken van andermans antwoord is ongewenst en wordt, daar waar we dit zien, verwijderd.

    Sinds wanneer is dat dan? Bedoel je daarmee alle vormen waarin een ander uit probeert te leggen dat het antwoord van de ander niet correct is?! En welke regel zou dat dan zijn?

    Je kunt je waardering voor een antwoord weergeven in een duimpje omhoog of een duimpje omlaag.

    Als je dat doet zonder uit te leggen waarom, irriteert dat mensen omdat ze niet weten waarom ze een min krijgen. Ik ken die irritatie en voor is die hoe dan ook groter dan geen uitleg, dus leg ik mijn min altijd zoveel mogelijk als kan uit.

    Beheer ziet dat ook zo blijkt uit de onderstaande quote:

    Post was bewerkt op 26-09-2018 18:59 door LeonardN

    .